Facebook

2014-04-19

Vecka 50 - Dag 337

Årets selfie 2014
Veckan som gått har i all ära varit mycket speciell och allt leder mer eller mindre fram till idag! Denna underbara lördag har jag tillägnat att fira med släkt och vänner! Vi firar dels min viktnedgång, dels min födelsedag och delvis "överraskningen" att jag sagt upp mig från mitt jobb och att jag ska börja studera till hösten! 

Just nu sitter jag med bästa spellistan som kommer ut ur högtalarna och njuter av lite house musik! Det gör en verkligen peppad! Med alla fester kommer även bakslag, det får bli en bakisdag imorgon! Men på måndag tänkte jag köra igång igen, med ännu en nystart! Nu när våren har kommit på riktigt så tänkte jag att jag ska försöka ta mig ut och springa en kortare strecka varje morgon så att jag får in motion på mer daglig basis! Sen kan jag fokusera på muskler på kvällarna några dagar i vecka! Övningsboken ska fram igen! 

Uppskattar verkligen allas engagemang! I veckan har jag haft en enorm fallgrop, agree! Men vart jag än vrider huvudet så har jag fullt med människor som finns där med egna berättelser och egna erfarenheter som stöttar mig! Ni betyder massor! Du betyder mycket! 

Nu ikväll avslutar vi den här veckan med positiv energi! Nu njuter vi av livet! Alla välkomna att följa med, "Södermalm - Ett ställe" efter 22:00 lär vi vara där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar