Facebook

2014-04-18

Vecka 49 - Dag 336

Precis klivit in genom dörren efter en löprunda på ca 35 minuter. Välbehövlig! Inatt tror jag att jag sov 15 eller 16 timmar. Som många märkte igår var jag rätt sliten. Det jag slogs av när jag vaknade var en stor mängd SMS, mejl och kommentarer. Min brorsa vill till och med träffas och äta sallad ikväll, vad är det för påhitt?! :) Han äter aldrig sallad.. det är ungefär som när Simba skulle börja äta mask i sann hakona matata-anda. 

Idag när jag ställde mig på hemmavågen stod det dystra 87,5 kg. En uppgång med ca 5 kg på en vecka. Det är snarare konsekvenserna av handlingarna som stör mig. Men ja, annars hade det väl inte hetat konsekvenser. 

Bara skratta åt det.. kolla på en film och försöka att mentalt ta påsken till att koppla av lite. Mitt stackars huvud behöver uppenbarligen få vila lite! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar