Facebook

2013-10-08

Vecka 21 - Dag 144



Sakta men säkert försvinner killen på bilden. Dag 31 vägde jag ca 121,9 kilo och hade då redan gått ner ca 10 kilo. Dag 84 vägde jag 109,1 kilo och hade då gått ner ytterligare ca 10 kilo. Idag väger jag ca 99 kilo och har försvunnit 10 kilo till. Spännande att få en bildserie på det ovan!

Framförallt så märks det i ansiktet, nyckelbenet syns, magen har blivit aningen mindre och kroppen i övrigt minskar bara.

Det gäller dock att inte glömma bort att det saknas bilder här ovanför. Dels vid ca 89 kilo och dels när jag anser mig vara i mål och vara klar med min viktresa! Jag får inte glömma bort det. Men 144 dagar utan undantag är en utmaning!

Idag har jag nått samtliga mål och fick chansen att svettas på passet. Dessutom har jag jobbat en full arbetsdag där jag för första gången klev in på jobbet vid 09 tiden och lämnade för sista gången runt 21 tiden. Så, till dom som säger att man inte hinner med att gå ner i vikt eller att träna så gäller det att tänka om lite. Däremot så hinner man inte så mycket mer än att göra det här och att jobba.

Nu är det dags att ta en dusch sen sova. Jag går som vanligt och lägger mig hungrig, men det brukar resultera i att några kilon försvinner tills morgonkvisten. God natt!

1 kommentar:

  1. Fantastiskt kul och intressant att se bilderna, fram med mer nakenchocker! ;)

    SvaraRadera