Facebook

2013-10-06

Vecka 21 - Dag 142

Underbara söndag! Vaknade vid 08 och det kändes verkligen som livskvalitet, sov i ca 10 timmar inatt också. Vid 11 hade jag bokat ett träningspass på Itrim och idag var första cirkelpasset på länge som jag körde utan magsmärtor! Det gav såklart även resultat och jag kände mig pigg, pratglad och aktiv hela passet!

Efter passet fick vi en genomgång av pilatesbollarna som finns på gymmet. Fick bland annat göra armhävningar och sit-ups från boll. Spännande!

Man skulle kunna tro att det är en bekväm stol!

Därefter snabbdusch och träffa min bror. Åkte till stan och åt lunch på Fridays. För mig blev det en köttbit med lite sallad. Fridays är absolut min favoritrestaurang, dit brukar jag vilja gå på min födelsedag. Men inga pommes, milkshake eller något annat sött idag inte! Även som sötsuget är rätt stort så är jag stolt över att jag lyckas ducka ifrån dessa vardagsutmaningar.

Nu är jag supertrött, klockan är snart 16 och det är dags för måltidsbar. Jag skulle vilja diska, städa och tvätta lite idag men som jag känner just nu så kan jag lika gärna gå och lägga mig. Förhoppningsvis går det över!

8000 steg på stegräknaren idag so far. Hoppas på 2000 till innan dagen är över.

2 kommentarer:

  1. Grattis till framgångarna. Det är en imponerande resa du gjort och jag blir lika glad och imponerad (och lite stolt) varje gång jag läser framgångssagor som din. Det var ju därför vi startade Itrim en gång i tiden.

    Tack också för att du delar med dig av resan, både de underbara bitarna och ännu mer det jobbiga. Inspiration som din får fler att lita på att även de kan klara sin egna resa hur hopplöst det än kan verka ibland.

    Bravo!
    Martin, VD & medgrundare Itrim

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Martin,

      Tack detsamma och grattis till 10 år. Att lyckas driva en koncern och lyckas förmedla ett sådant engagemang oavsett geografisk placering måste ha varit en utmaning och där får jag även säga bravo till er.

      Jag blir givetvis glad av att lyckas inspirera andra i med och motvind.

      Tack för att du tog dig tid att titta förbi, på återhörande.

      Radera