Facebook

2013-10-11

Vecka 21 - Dag 147

Idag kändes det skönt att åka till konferensen. Ingen press över att behöva stå och tala inför 250 personer, oerhört skönt. Fick en del feedback, mestadels positiv från gårdagens föreläsning. Kändes bra att folk fick ut något av de som sades när vi lagt ner så mycket arbete på det hela.

Efter dagens äventyr så gick jag och en kund som också är Itrim medlem och tränade tillsammans på Itrim Sollentuna. Det är det tredje centret jag tränar på. Fick ett bra välkomnande och de visade i vilken ordning maskinerna skulle göras vilket underlättade med tanke på att det faktiskt var rätt förvirrande vid första ögonkastet.

Vi körde passet direkt efter lunch vilket jag trodde skulle resultera i att jag inte skulle kunna ge full styrka ifrån mig. Men så var inte fallet. Även detta pass var jobbigt och jag körde blå, grön, röd metodiken precis som vanligt. Därefter direktbuss till Kista igen och ta fram datorn och jobba hemifrån.

Nu ikväll har jag bokat ett pass med Anton där vi ska köra armar och mage vid 22 tiden. Snart dags att resa på sig och ta sig ut i kylan. Imorgon blir det sovmorgon!


Så här ser det ut när jag författar bloggtexter ;) I brist på bilder så blev den här bra! :)


1 kommentar: