Facebook

2013-10-12

Vecka 22 - Dag 148

Ännu en vecka har passerat. Perioden efter vecka 12 har gått fortare än den innan, det är i alla fall så det känns. När jag ställde mig på vågen idag så stod den på 98,1 kg. Riktigt häftigt att det fortsätter ge resultat. Idag har jag även gjort en kort tillbakablick och känner mig rätt stolt över att jag orkat hålla på så här länge, det är rätt så nytt.

Även idag har jag tränat. Det var badminton som stod på schemat. Härlig sport det där men rätt dyr om man ska göra det ofta. En timme går jättefort och man blir svettig rätt omgående. Efter badmintonen så passade vi på att basta vilket också var ett tag sen man gjorde.

I eftermiddags så gick jag på bio och såg 2 guns. Åter igen omgiven av biopopcorn. Dessa älskade, underbara små rackare som jag favoriserar! Biopopcorn, finns det något godare? En yoghurtbar kanske? Så blev det om inte annat. Jag tror på nolltoleransen, för jag känner mig själv. Om jag gör undantag så kommer det att vara ett helvete framöver, ett undantag är allt som brukar krävas för att jag ska kunna göra fler undantag. Gör inte undantag, dom är farliga!

Imorgon väntar städ dag i föreningen, woho! Dags att sova så länge!

1 kommentar: