Facebook

2013-10-09

Vecka 21 - Dag 145

Hahaha.. gårdagens blogginlägg har i skrivande stund haft 120 unika läsare. Undra om en viss facebook uppdatering bidrog till den siffran...


Roligt var det hur som helst!

Inatt så drömde jag rätt knäppa drömmar! Taxiåkande kors och tvärs över Stockholm om jag sammanfattar det kort! När jag vaknade så var jag rätt förvånad över vilken knäpp dröm det var! Jag drömmer ju inte allt för ofta. Förra gången jag drömde var ju när jag hade mat-drömmar runt dag 49.

Även idag passade jag på att köra ett pass i cirkeln. Glatt bemöttes jag av såväl personal som andra Itrimare som tränade på för full! Dessutom när jag drog mitt kort så stod det "Kör hårt Michael Cavallin" så då var det bara till o köra hårt också!

Fick ut något av dagens pass och kände verkligen att det gav det jag önskade!

Efter dagens pass så åkte jag förbi Dressman och köpte nya kostymbyxor till en föreläsning jag ska hålla imorgon på en konferens genom jobbet. Då gäller det att vara propert klädd! Dom gamla byxorna var två storlekar större och påminde mer om ett cirkustält!

På återhörande sent imorgon kväll! Puss o kram så länge!

1 kommentar:

  1. Hahahahah cirkustält! jag såg statusen o gick in på bloggen :P / sis iss

    SvaraRadera