Facebook

2013-08-06

Vecka 12 - Dag 81

108,4 kg - För sista gången! 
Total nedgång: 24,4 kg   -   Kvar till mål: 23,4 kg


Gårdagens öppna gruppträff innebar att jag äntligen fick resultatet av viktnedgången under Greklandsresan. 108,4 kg är inte dåligt men dock inte tillräckligt! Så här lite har jag svårt att komma ihåg när jag vägde senast men min uppskattade gissning är omkring 2007.

Den öppna gruppträffen hölls av Karin och jag var ensam deltagare... vilket på ett sätt var rätt segt med tanke på att gruppträffarna är till för att dela erfarenheter och på ett annat sätt var rätt bra för då kunde jag använda halvtimmen jag hade enligt egen utformning. Träffade även Frida innan som faktiskt såg riktigt förvånad över mitt resultat och gratulerade till resultatet.

En annan sak som också var roligt att se och som jag råkade se och höra av en slump. Isabelle var som vanligt den som satt i "receptionen" och en ny medlem skulle komma in och ha sin första pulsgenomgång. Isabelle hälsade då på den här personen vid för och efternamn varpå personen blev riktigt snopen och sa "hur kunde du veta det?". Well, precis så välkommen kände jag mig också! FLASHBACK!

Nu har jag jobbat hela natten. Det har faktiskt gått riktigt bra utan att äta något socker eller att dricka någon redbull (enligt mina gamla nattvanor). Istället åt jag regelbundet vill hjälpte mig både att känna mig pigg och sötsugsfri! Dessutom lyckades jag nå mina 8000 steg igår vilket inte heller är så dåligt med tanke på hur stilla och fastlåst man sitter på jobbet!

Förhoppningsvis får jag eventuellt sova idag! Fasadrenovering medför en hel del bankande i väggar och fönster.. misstänker att jag kommer vara rätt grinig när jag vaknar i eftermiddag! Då är det bara att ta en dusch och ge sig ut på promenad för att uppnå stegen!

Tack för nu och keep on fighting mina vänner!

Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar