Facebook

2014-04-15

Vecka 49 - Dag 333

Så trött efter en så långe och sockerfylld dag! Idag är det min födelsedag, en sån ska man såklart också ha när man går ner i vikt. Men idag var en riktig undantagsdag och jag önskar att jag tagit det lugnare med sockret än vad jag gjorde. Både smågodis på jobbet i princip hela dagen och nu ikväll blev den en hel del onyttigheter då jag bjöd på tårta och middag för mina vänner. 

Nu sitter jag här i sockerkoma och funderar på hur jag ska göra ordning lägenheten efter kvällens bravader. Imorgon kommer nämligen fotografen för att fota lägenheten inför kommande försäljning och då måste den se extra fin ut såklart! Mycket att städa undan för att mäklaren och fotografen ska vara nöjda! 

Är bara så himla trött. Får nog försöka skriva mer imorgon kväll tror jag. Nu ska jag gå och grotta ner mig i min nya kudde jag fick i födelsedagspresent! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar