Facebook

2014-04-16

Vecka 49 - Dag 334

Det här har spårat ur totalt. För hög tillgång till socker gör nu att jag är tillbaka i gamla vanor med obegränsade mått. Måste tänka och börja om imorgon igen. Visst väntar en helg med äventyr men låt inte det förstöra hela veckan. På jobbet äts det påskgodis som om det vore vatten.. jag äter inte regelbundet och har inte ätit en måltidsbar på snart två dagar. Som sagt, då är det illa. 

Ikväll var fotografen här och tog bilder på min lägenhet. Därefter kom min bror över och vi satt och filosoferade tillsammans i vanlig ordning. Nu är jag tyvärr så där vansinnigt trött igen och jag tror delvis det beror på den höga mängden socker samt på den allergiattack jag upplevt de senaste två dagarna. Idag nämnde till och med en kollega att hon tyckte jag skulle gå hem så som jag såg ut. 

Imorgon blir det en sockerfri dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar