Facebook

2014-04-20

Vecka 50 - Dag 338

Igår firade jag min födelsedag, min viktnedgång och mina framtidsval tillsammans med familj och vänner. Massor av mat och dryck och vi hade verkligen superskoj. Det var skönt att få umgås med familj och vänner från alla epoker av mitt liv. Det kändes som ett friskt sätt att komma bort från vardagen. Nu har vardagen dock hunnit ikapp mig igen och jag inser att jag inte mår bra men att det successivt kommer bli bättre ju längre månaderna passerar.

Ska försöka vända den här bloggen från någon form av depressionsblogg till en blogg om välmående och träning igen! Idag har jag gått från stan till Solna, sen blev jag törstig. Jag tänkte gå från Stockholm city till Kista vilket motsvarar ungefär 1,3 mil men jag kom bara till Solna (5km) innan jag tog en paus som sedan ledde till att ta tåget hem. 

Hemma väntade sängen på mig och jag somnade om igen för att återhämta mer energi från den otroliga kvällen igår. En kväll jag sett fram emot så länge och som verkligen var rolig! 
Låt mig kort sammanfatta gårdagen:

Klockan 15:00 möttes familjen på ett hotell inne i stan för att njuta lite av SPA verksamhet i form av bubbelpool och bastu. Vid 18 tiden gick vi vidare och åt mat där lite fler vänner anslöt. Vid 22 tiden gick vi vidare till ett ställe på söder innan vi trillade in på falafelkungen vid odenplan vid 03 tiden (vi som orkade hela resan). 12 timmar spännande äventyr! 

Kärlek till familj och vänner som dök upp! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar