Facebook

2014-04-26

Vecka 50 - Dag 343

Vilken enormt härlig kväll jag hade idag efter jobbet. Jag träffade Sara som är en gammal klasskompis från gymnasiet och det va även vi som åkte kryssningen för några månader sen.

Hur som helst en superkväll med mat, dryck och bio. Ja, det kanske inte var den bästa maten och drycken men jag tror snarare på att hitta en stabil livsstil nu där jag åtminstone kan ha någon dag då och då till att unna mig och leva livet lite. 

Känner studieångest eftersom att jag inte ens är i närheten av där jag bör vara i min bok. Det enda jag kan göra är att traggla mig igenom sidorna. Jag ser fram emot när jag kan lägga min fulla energi på studierna snarare än att behöva spendera 8 timmar på jobbet innan jag får börja plugga om dagarna. Det tar rätt mycket kål på den stackars valnöten jag har innanför alla hårstrån! :) 

Jag har försökt att hitta en bra bild till idag men jag har för stunden bildbrist :/ Att ta ännu en selfie framför datorn känns inte rätt. God natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar