Facebook

2014-04-26

Vecka 51 - Dag 344


Idag har det varit en bra dag. Även om jag inte nådde solen och vårdagen förrns sent på eftermiddagens fick jag uppleva den Svenska vårsolen från sin absolut bästa sida idag. Det kändes bara så himla bra. Idag fick jag sovmorgon, klockan 11:30 ringde Anton i lördagsvänlig traditionell anda, underbart! Vi bokade in träning ikväll vid 18 tiden så det fanns gott om tid till studier däremellan. 

Och så har det varit, oavsett placering idag så har dagen till fullo ägnats åt studier. Trots detta har jag kommit upp i 9000 steg, sprungit mina 3 km och tränat styrka i 40 minuter på kvällen. När man läser så mycket text och är en sån person som jag är så reflekterar man också väldigt mycket på lägessituation och lägger ganska mycket tid på analyser och reflektioner. En av reflektionerna idag var just mitt resultat genom denna viktresa. 

Jag noterar att denna resas första år börjar närma sig sitt slut. Snart går jag in på år två. Det här året har jag verkligen dokumenterat det mesta jag gjort varje dag. Det speglar lite hur innehållsrikt livet egentligen är. Så mycket har hänt på ett år och allt som får skrivas om har också skrivits om. Imorgon väntar förhoppningsvis ännu en dag i solen, dock med inriktning på att jag ska påbörja rapporten som skall vara skriven nästa vecka. Nästa vecka som präglas av valborg, en röd ledig dag och en hel fredag som kommer vara relativt lugn. Jag ser fram emot nästa veckas utmaning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar