Facebook

2014-04-21

Vecka 50 - Dag 339

Idag känns verkligen som en bra dag att börja om på nytt (igen)! Nu när våren är här har jag sagt att jag ska öka min träning något. Efter den senaste veckans totala urspårning kommer jag nu igång med nya tag. Jag hittade en löpsväng på 3km idag som jag tänkte köra varje morgon, det är en bra start på dagen att komma ut och springa lite. Dessutom får jag 2500 gratissteg varje dag! 

Förra veckan präglades av alla onyttigheter man kan tänka sig på en lång lista. Detta resulterade i en viktuppgång på totalt 7 kg. PÅ EN VECKA! Men från idag ska jag fan se till att man kan förbränna halva den uppgången i alla fall! Träning, vatten, regelbundet ätande, mer träning och fokusering på framtiden står på agendan! 

I AM BACK!

Utöver ovanstående så ska jag försöka läsa 200 sidor i min kursbok inför studierna, påbörja skrivandet av min nästa uppsats, jobba fyra dagar på normala jobbet, jobba två dagar i bostadsrättsföreningen och försöka få kontroll på min ekonomi igen. :)

Hahaha! Sitter här och skrattar hur livet kan ha sina svängningar. Stackars er som får stå ut med mitt tonårshumör. Blir man någonsin vuxen? Kramar så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar