Facebook

2014-03-15

Vecka 44 - Dag 302

Sovmorgon till klockan 09, sen blev det upp och hoppa. Skönt att kunna sova ut men ändå starta dagen så tidigt. Sedan bokade jag tid med min bror inne i stan och åkte till Café Pierrot och lyxade till det med en Cesarsallad. Där satt vi i några timmar och snackade skit och blandade det med studier innan vi åkte vidare från Södermalm till Kista.

Väl i Kista så hjälpte min bror mig att inhandla lite kläder. Jag kände att även om jag inte är helt i mål än så skulle jag vilja ha lite bättre kläder till kvällen. Jag och Anton ska ge oss ut på stan och göra den osäker (på mineralvatten för min del, såklart!). Gustaf som gjorde mig sällskap under shoppandet hade en hel del bra tips att komma med. Att han var så intresserad av kläder visste jag inte, men det fick jag lära mig nu om inte annat.

Så nu är jag här, om 14 minuter ska jag ha rakat mig, duschat, klätt på mig och ramlat ut genom dörren. Rätt begränsat om tid med andra ord.. det är som vanligt i mitt hektiska liv. :) Kläderna ligger redo på soffan så det är egentligen bara att trycka på startknappen! Kommer jag komma in till stan i tid? Haha, tror inte det!

Kärlek så länge mina vänner, njut av en fin lördagskväll och drick vatten istället för alkohol! Det får betydligt färre konsekvenser.

Morgonens hemmavåg: 84,0 kg, hoppas på ännu lägre imorgon efter en natt på dansgolvet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar