Facebook

2014-03-12

Vecka 43 - Dag 299

Det börjar bli stor skillnad nu. När jag vaknar på morgonen så ser jag att mina ben börjar bli mindre. Från knäskålarna och upp med låren försvinner det mer och mer fett för varje vecka. Nu ska bara övre delen av låren, rumpan och sist magen försvinna innan jag är klar!

Onsdag och invägning. Det hör inte riktigt till vanligheterna. Eftersom att jag missade en gruppträff för tre veckor sedan så tog jag igen den idag. Spännande att få möjlighet att träffa en ny grupp även om jag var rätt ofokuserad och trött. Idag fick vi tips på lite olika träningsmoment att använda i cirkeln. Jag önskar att jag hade skrivit upp dom! (och där flög en tanke ut ur mitt huvud och ett mejl på ett förbättringsförslag iväg till Itrim)

Ah fy fan.. nu är jag bara ett avsnitt i sista kapitlet ifrån att ha läst ut nästa bok i denna kurs. Förhoppningsvis löser jag den delen på vägen till jobbet imorgon så kan jag påbörja uppgiften sen. Delmoment 3 är lite mer avancerad och eventuellt måste jag ta hjälp av andra böcker än kurslitteraturen för att lösa problemet.. suck.. ännu mer läsande! ;) Eftersom att jag har haft känningar av halsont även idag så prioriterade jag bort träningspasset och fokuserade på studier istället. Jag vet att det låter som en hemsk ursäkt men så är inte fallet!

Jag är bara rädd för att om jag tränar med halsont så kommer jag förvärra det hela och det bryter ut i något allvarligare.. vore så tråkigt nu när jag vill komma igång med träningen på nytt. Nu märker jag att jag hoppar runt lite i dagens post.. åter till invägningen.. 85,9 kg stod vågen på idag! Det var lite mer än vad jag räknat med men det gör att det finns förbättringspotential till måndagens invägning! 17,9 % fett i kroppen är för övrigt mycket bra!

Nu blir det sängen för mig. Jag höll nästan på att somna på mina skolböcker för en timme sen.. inte bra!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar