Facebook

2014-03-11

Vecka 43 - Dag 298

7326 steg idag..

Hahaha! Dagen började såklart med att jag skulle envisas att pressa mig i mina jeans som jag köpte för flera månader sen. Det är ett par för små jeans som var på rea som jag skulle envisas med att inhandla för att då och då prova att pressa mig i.. idag lyckades jag för första gången stänga gylfen och knäppa knappen på dom.. men snacka om att pressa upp allt fett runt magen istället!! hahaha! Humor att se den bilden i spegeln.. bedöm själva.. :P

Jag har fortfarande inte haft en lucka att träna på hur länge som helst. Mestadels mitt eget fel eftersom att jag inte lyckades packa ner träningskläder när jag åkte till Halland i helgen. Idag har dagen präglats av arbete till jag nu ikväll suttit 4 timmar i styrelsemöte i föreningen. Ingen vidare ombytt motion det inte. Istället såg jag på Itrim kungsholmens facebooksida att de varit ute och sprungit ikväll, så tänkte ta mig tid nästa tisdag och ge mig ut och följa med lite, så får vi se hur mycket jag orkar!

Lyckas jag inte träna imorgon så är jag dålig! Imorgon ska jag till itrim och ta igen en gammal gruppträff som jag missat. När jag ändå är där så ska jag såklart passa på att träna. Tyvärr känner jag mig så uppäten av vardagen, skulle verkligen behöva läsa klart dom här sidorna i min bok så att jag kan påbörja nästa inlämning på en gång och fokusera på den de kommande veckorna!

Nog med hungerkänslor för idag. Är bara så grymt hungrig men får inte äta nått! Det blir bättre snart... Imorgon är det invägning, vore riktigt skoj att se ett bra resultat! Absolut bästa vore om jag redan imorgon kunde ha nått delmålet på 85 kg, men det kanske är önskedrömmar! Inte långt kvar till mål nu!! Från 85 till 82,8 är det bara 2,2 kg!!!

Kärlek så länge mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar