Facebook

2014-03-10

Vecka 43 - Dag 297

Måndag. Uppstigning klockan 05:40 efter en hel natt med en katt med obegränsat behov av att vilja visa att hon finns! Älskar den där katten man man får inte sova särskilt mycket.

Det har inte blivit mycket rörelse idag. Varit på resande fot större delen av dagen och när jag inte har rest så har jag suttit i möten. Det positiva är att jag har lyckats läsa några sidor i min bok i alla fall!

Ikväll har jag insett att den där stegräknartävlingen jag påbörjade kan jag känna mig besegrad! Snittar väl på lite lägre än 10000 steg per dag så får göra ett nytt försök när den här perioden är avklarad.

Nä, det blir nog inte så mycket mer av den här bloggen idag.. har faktiskt inte så mycket relevant info att komma med. :) Haha! Livet går bra nu, vi kör!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar