Facebook

2014-03-09

Vecka 43 - Dag 295

Vi närmar oss med stormsteg dag 300. Idag vaknade jag upp i Halmstad i min yngsta systers lägenhet! Idag var planen att ta sig ut på stan och utforska denna lilla småstad. Men så blev det inte riktigt. Istället blev det en ganska tillbakalutad start på dagen som bestod till stor del med att bara ligga i sängen och spela mobilspel. Då och då tog jag fram min bok och läste några sidor innan jag gick vidare.

På eftermiddagen så skulle vi passa på att äta en bit mat tillsammans. Under promenaden på vägen in till stan så passerade vi högskolan. Passade på att posera så klart ;) Dessvärre blev det en ganska hastig middag då jag var tvungen att hinna med tåget upp mot nästa ort och hem till min mamma, hennes man och min andra syster.

Vi spenderade kvällen framför melodifestivalen samt med skratt och dårskap på hög nivå! Idag har jag gått ca 2500 steg men det fanns potential till att gå många fler, men det kände jag inte för.

Dags att se på film med min syster! Blir sovmorgon imorgon! Jag känner faktiskt att jag saknar en riktig löparrunda så på måndag kväll när jag kommer hem blir det till att ta sig ut och jogga! :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar