Facebook

2014-03-08

Vecka 42 - Dag 294

Äntligen framme i Halmstad.

Idag blir det ingen längre blogg, det orkar jag inte. Det får bli en mer innehållsrik imorgon som motsvarar båda dagarna känner jag.

Dagen började med att finslipa min rapport, därefter skickade jag in den till universitetet. Sen åkte jag till jobbet och jobbade på tills det var dags att hinna med tåget söderut. Stannade till i Göteborg i några timmar och träffade en gammal kollega jag inte träffat på säkert 7 år. Jag åt en cesarsallad som var riktigt god!

Nackdelen var dock att det blev dagens tredje måltid vilket går emot riktlinjerna. Jag har fortfarande hållt mig till till mitt svartvita schema dock. Bara det att om jag bokar upp en middag med en vän så här på kvällen vid "speciella" tillfällen så fungerar det inte att gå hela dagen utan att äta riktig mat. Så får istället satsa på att äta mindre måltider och att motionera mera.

Nu ska jag bädda ordning soffan hos min syster där jag våldsgästar. Imorgon ska jag ta en promenad och lära känna staden lite, ta en titt på universitet också. Finns mycket att lära om Halmstad och vem vet, snart kanske jag behöver veta allt det här också!

Puss o kram o godnatt bästa läsare! Blir en tåg-selfie som bild idag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar