Facebook

2014-03-05

Vecka 42 - Dag 292

Jag får fatta mig kort i kvällens blogg. Är nämligen helt utmattad och siktar på att somna innan 20 ikväll. Dagen började med att min bror kom över och vi åt frukost och tittade på min rapport tillsammans. Jag fick oerhört bra feedback på den vilket bara är skönt efter de senaste dagarnas arbete. Sen åkte jag till jobbet o körde några timmar innan det blev lunchdags.

På lunchstället fick jag idag potatis serverat. Snacka om utmaning att låta den förbli där genom hela måltiden. Till mitt kött åt jag som vanligt morötter och sallad för att hålla mig mätt!

Efter denna långa arbetsdag så gick jag till Itrim för att träna lite. Helt matt och slut på energi redan innan jag klev in i cirkeln och det var absolut inget engagerat pass idag. Pulsen låg på 100 - 130 (vita - blåa) området genom hela passet och jag kände bara för att jag ville få mina tre varv gjorda så att jag kunde få gå hem och sova. Är ändå oerhört glad att jag tog mig dit ur ett rent symboliskt perspektiv.

Nya äventyr imorgon! Kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar