Facebook

2014-03-06

Vecka 42 - Dag 293

Natten som var behövde jag verkligen sova, hela 12  timmars sömn blev det innan det blev nya tag i och med dagens start. Har tagit varje ledig minut till mina studier idag. Till och med lunchen tog jag ut till fullo och satte mig med en kopp te och puttade undan brickan för att läsa min egen rapport.

Ikväll åkte jag till en kompis i Farsta för att hjälpa till med hennes studier. Som tack för hjälpen så bjöds det på trevlig sällskap och en tacomiddag i sann diet anda. Tre måltider på en dag är inte till det normala men det var ett aktivt val och det känns bra. Detsamma kommer att ske imorgon då jag ska äta en bit mat med en gammal kollega i Göteborg.

Jag har dock fått användning av min 2 minuters regel för första gången ikväll. När jag kom hem var jag sugen på något gott och tog då genast fram en måltidsbar och ville få i mig den. Snabbt fram med plånboken och läsa igenom vad jag skrivit på förra samtalet med Frida. Sen lade jag motsträvigt tillbaka den där baren och tog mig en kopp te istället. Dag 11 är därmed godkänd! 

Ingen träning har jag hunnit med idag. Jag försöker reflektera tillbaka på om det har med söndagens extrema pass som ledde till att jag har så lite ork i kroppen idag. Nu väntar åter igen några timmars sömn innan jag ska upp och packa inför den kommande helgen och måndagen på västkusten! Kärlek så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar