Facebook

2014-02-28

Vecka 41 - Dag 287

Kung i baren!

Efter jobbet och en hektisk dag med sista minuten jobb så mötte Anton upp mig för att vi skulle gå på hockey. Han hade precis ätit Kebab och jag fick inte äta enligt mitt nya ramverk. Jag har bara varit på hockey en gång tidigare och det var inget vidare drag på den matchen så när vi idag gick och såg djurgården spela match på hemmaplan så måste jag säga att det var en riktigt häftig känsla!

Efter matchen så åkte vi in till stan och gick på någon pub på söder. Lönehelg och söder var fullproppat med folk. Jag började kvällen med en mineralvatten och när den efter 20 minuter var slut så fortsattes det med en kopp te (Anton tog en kaffe). Det är vad jag kallar att vara kung i baren, sitta och dricka te!

Hur som helst, snart har det gått 5 dagar sedan jag och Frida hade uppföljning. Noll tolerans sen det samtalet och det känns otroligt bra. Jag ska erkänna att jag åter igen har börjat drömma om att jag fuskar, och får där och då ångest över det. Dessa drömmar har jag ju haft tidigare under resans gång och de symboliserar något bra och att jag är på rätt väg! När jag ställde mig på vågen nu på morgonen så hade jag definitivt nått en ny rekordlåg nivå, 85,5 kg!

Vi får se vad morgondagen har att utlämna. Först lär det bli träning + frukost för att sedan spendera några timmar framför skolböckerna på espresso house i Kista galleria.. nya favoritstället när det gäller studier.

Trevlig helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar