Facebook

2014-02-27

Vecka 41 - Dag 286


Kvällen har bestått av att jag sitter här i min datorstol och haft en vilja av att komma ut och springa. Klockan han slå så pass mycket som 23:15 innan jag tog mig iväg på en 2 km löpning. Nu sitter jag här och torrhostar av att jag körde på 5,55 tempo (ca 10 km /h) ute i kylan. Inte smart men jag hoppas på att jag inte åker på någon fortsatt förkylning till följd av det.

I övrigt en lång dag som vanligt. Hunnit med arbete, vänner och träning på en hel dag. Synd att studierna föll bort även idag. Det får bli en helg full med studier som kommer istället. Måste komma igång med mitt utkast på första rapporten också! Nästa helg är jag nämligen i Halland men åker på att skriva rapporten på datorn där och då också.

Jaja.. vi får kämpa på. Nu en snabbdusch innan det är dags att gå och lägga sig. Ska försöka byta ut den här träningsmusiken jag hör i öronen mot något mer lugnande istället så att jag kommer kunna somna. God natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar