Facebook

2014-02-25

Vecka 41 - Dag 284

Nystart dag 2. Visst hungerkänslorna är påtagliga nu ikväll när jag skriver bloggen men jag har haft en lyckad dag och jag kan ta mig in på dag 3 och jag behövde inte falla tillbaka på 0 igen. Det känns skönt att ha påbörjat en ny nedräkning enbart för slutmålet. Som person så tror jag att det är precis det jag behöver för att lyckas. Än så länge har jag inte behövt att använda mig av "tvåminuteresmetoden" som jag fick lära mig igår.

Dagen började med invägning. Vikten på hemmavågen stod på 86,9 vilket också kändes som ett bra utgångsvärde. Jag har börjat göra te till frukost också, känns på ett sätt som en mer harmonisk start på dagen. Jag behöver dock införskaffa en vattenkokare för att effektivisera den harmoniska morgonprocessen ;)

Tiden passerade och dag blev till kväll. Studier har varit i fokus och tyvärr gjort att två dagar av veckan har passerat utan ett enda tränat pass. För att få ihop 4 stycken den här veckan så kräver det att jag tränar imorgon, även om jag skulle behöva prioritera annorlunda. Tiden, den är dyrbar men ändå så slösar vi med som om den inte var värd något.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar