Facebook

2014-02-26

Vecka 41 - Dag 285

Said and done, så var vattenkokare (tekokare) inköpt! Nu kan jag i lugn och ro hinna med att dricka min kopp te på morgonen, ny rutin som jag gillar! Jag antar att ni nyfikna läsare nu undrar hur dag 3 på den nya resan har gått?

Dagen började med att jag ställde mig på vågen och vägde 86,6, vad jag tror så är det säkert ett rekordlågt resultat. Men jag får vänta till 85 innan jag vet helt säkert att det är ny bästa notering. Hela dagen har utöver det passerat enligt gällande regelbok.

Jag var på Itrim och tränade idag, jag vill absolut inte påstå att det var dagens roligaste händelse men det är just det som gör resan lite enklare. Dom dagarna man absolut känner att man varken vill eller har tid att gå så måste man ta sig dit ändå. Tre varv i cirkeln där jag med aktuell dagsform behöver göra mitt bästa, that's it!

I övrigt så passerar livet fort. Lite för fort och jag har en hel del stora beslut att fatta. Hela första kvartalet 2014 känns som att det strävar kring en rad olika livsbeslut som ska tas. Därför har jag bestämt mig för att ta en semester i slutet av mars där jag bara har egen tid (i Stockholm) för att fundera på min framtid och livssituation. När veckan är avklarad så ska jag ha fattat ett beslut som jag ska kunna leva med i några år framöver.

Dag 3 avklarad. Nu väntar sömn, det behöver jag verkligen. Jag behöver egentligen även ett varmt bad.. men jag saknar badkar.. men snart får jag ju plats i handfatet så det är ju bara att fylla upp det med vatten så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar