Facebook

2014-02-15

Vecka 40 - Dag 274

Riktigt trött efter en lång dag med familjen. Sitter här med en GT i min  hand efter en hel kväll med firande tillsammans med min underbara syster som fyller 20 år om en halvtimme. Lyckligt nog så rör det sig bara om ett halvt glad än så länge och vi är inte ens i närheten av samma urspårade kväll som jag hade i onsdags...

Idag vaknade jag upp hos min bror. Han slängde hunden rakt på mig för att få liv i stugan. Därefter tog vi en snabb trip till ICA i Falkenberg för att inhandla frukost. Idag serverades Yoghurt med Musli! Surprise! :)

Sen åkte vi till brorsans flickväns (Stina) familj som jag inte träffat sen jag påbörjade min viktresa. Det var nästan så att Stinas mamma inte kände igen mig sen sist vi sågs, roligt med lite bekräftelse på min lyckade resa en dag som denna.

Sen åkte vi vidare till skogen och min syster med familj för att hålla i en överraskningsfest för henne. Det var riktigt lyckad men tyvärr blev det lite för mycket av det goda med ost, kex, en liten tårtbit och en massa mat. Till det då denna underbara GT som jag sitter o smuttar på.. ska inte klaga. Det kommer en ny vecka nästa vecka igen.

Imorgon bitti väntar tidig uppgång för då kommer Tomas, min bästa vän från Malmö och hämtar upp mig för en gemensam roadtrip till Stockholm. Vi ska åka via Jönköping och ta en lunch eller en fika med Natalie igen. :)

Jag måste träffa Frida snart och se hur jag ska tackla denna jojo bantning! Det här håller inte på sikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar