Facebook

2014-01-24

Vecka 36 - Dag 252

Efter jobbet så passade jag och Anton på att träna lite armar på gymmet i samma hus som där jag jobbar. Rätt sliten som jag var så blev det kanske inte fullt ös under hela passet som jag hade orkat. Efteråt väntade en välförtjänad bastu, där jag helt glömde att jag hade linser i ögonen och lyckades klia ut den ena och sen kunde jag inte se något längre..

Så nu har jag slängt de provlinserna och inväntar nya som kommer att komma i nästa vecka. Ska bli skönt att äntligen få komma igång på riktigt! Glasögonen passar helt enkelt inte mig nu när jag minskat något i vikt! Nog tjatat om det. :)

Väl på väg hem så sprang jag på mamma och Eddie som hade varit och handlat middag. Så vi gick hem och rätt så snart så började dom lyxa till det för lilla mig och gjorde en underbar måltid för tre, supermysigt!

Ikväll skulle de på fest och när de gjorde sig i ordning så hittade jag mitt täcke och gottade ner mig själv i soffan framför tvn.. vad händer då? Jo, så klart så får jag svårt att hålla ögonen öppna och somnar rätt stelt rakt upp och ner i soffan. Skönt att få koppla av nu när en lång arbetsvecka är över!

 Idag var jag på möte på Stureplan och straxt efter mötet insåg jag att jag behövde fylla på mitt måltidsförråd från Itrim. Eftersom att det ligger ett center där så passade jag på att besöka dom också! Himla mysigt och samma stämning som på övriga center, personalen var supertrevlig och serviceminded.. får ta mig dit någon dag och träna i deras cirkel också.

Nu väntar troligtvis någon halvdålig serie framför datorn innan jag har plan på att somna om igen. Imorgon måste jag fokusera på studier igen, jag hoppas jag har energi för det!

9000 steg uppnådda, ombytt motion - check! På måndag är det uppföljning på Itrim igen, 9 månader. Så innan dess måste jag genomföra ett konditionstest i snön! Det är vad som väntar denna helg. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar