Facebook

2014-01-19

Vecka 36 - Dag 247

Söndag kväll. Varför går helgen alltid så fort! En blandning av att inte hunnit vara tillräckligt ledig kombinerat med en blandning av att inte ha hunnit gjort alla dom saker jag skulle hinna med den här helgen. Om lite drygt en timme är det så dags för tvättstugan igen. Dessförinnan ska jag försöka hinna med att läsa några sidor i mina böcker och dessutom klä mig varmt och ta en promenad ute i kylan.

Idag har jag träffat min bror som hastigast och ätit lunch tillsammans. Efter det så var det lite styrketräning med Anton i 30 minuter innan jag fick ta del av den välförtjänta bastun! Nu har jag tagit mig hem igen.. sitter här helt förlamad i min stol framför datorn och lyssnar på musik. Jag antar att det är mitt sätt att återhämta energi inför nästa vecka. Imorgon är det gruppträff med min grupp igen, ser fram emot den!

 Jag antar att jag har lite väl bråttom ibland. Att jag alltid lever livet för hur situationen ska vara om ett år. Alltid en strävan efter något bättre och en strävan för framtiden. Men när det väl har gått ett år så sitter jag där och fortsätter att bygga inför framtiden. Facit på livet hade varit skönt att ha.. En sak är säker i alla fall, det känns otroligt skönt att börja närma sig målvikt så att jag kan börja leva ett relativt normalt liv med sundare kostvanor än jag hade innan.

Åter till min förlamning! Så sliten! Hade jag inte behövt tvätta ikväll så kan jag garantera att jag hade sovit för länge sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar