Facebook

2014-01-22

Vecka 36 - Dag 250

Helt otroligt, 250 dagar har passerat. Det är på ett sätt obeskrivligt men samtidigt väldigt konstigt att jag inte lyckats nå mitt mål på så lång tid. Samtidigt speglar det verkligen hur lång tid det tar att gå ner 50 kg!

Idag var en mötesdag hela dagen. Från klockan 09 - 17 var det konstant olika möten. Vi åt till och med beställd lunch i konferensrummet. Inte många steg som blir gjorda då inte. Men så kan det vara att ha ett kontorsjobb ibland. Då får man ta kvällen till att promenera istället.

Efter jobbet så begav jag mig hem till Kista igen. Min mamma och Eddie (hennes man) har kommit till Stockholm för att  hälsa på barn o barnbarn o sånt. Så vi sammanstrålade i gallerian och begav oss för att inhandla lite frukost tills imorgon. Min müsli hade tagit slut och jag var sugen på att inhandla sån där god müsli med russin i men det blev tråk-müsli med blåbär istället... lite tröttsamt.

Efter det så åkte jag hem och pluggade lite parallellt med att mamma gjorde lägenheten beboelig. Riktigt tröttsamt att plugga när man ansträngt huvudet hela dagen. Men det gick bra, har man tagit åt sig studier så är det bara att fullfölja. Denna gång är det viktigare än någonsin eftersom att jag ska bevisa för mig själv att jag klarar av att plugga!!

På kvällen blev det en promenad med en kompis i kylan bort till Helenelund och tillbaka. Skönt att få ihop mina steg. När jag väl gick igenom gallerian på vägen hem så sprang jag på min vilsna mamma som var ute och impulshandlade... jag säger då det.. det är något speciellt med den där gallerian!

Nu väntar lite mer studier innan det är dags att bädda upp soffan och somna! Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar