Facebook

2013-12-30

Vecka 33 - Dag 226

Idag har jag i alla fall gjort något annat än att bara sitta hemma. Jag och Cecilia (yngsta systern) åkte in till Falkenberg för att fixa hennes naglar. Stina (brorsans flickvän) är jätteduktig på naglar och fixade hennes naglar så att dom blev jättefina. Själv låg jag på soffan i rummet och spelade vidare på candy crush, haha! Hellre lat på en ny plats i alla fall.

Imorgon är det dags att packa i ordning allt jag spridit ut i huset under veckan. Jag är rätt oroad över vad jag ska göra på nyår. Just nu lutar det åt en middag framför tvn och sen kanske åka in till stan och träffa någon kompis. Sista minuten ragg efter personer i Stockholm som vill umgås med lilla mig. :)

Ska bli så himla skönt att komma hem igen i alla fall. Hem till mina träningsanläggningar, itrim, tunnelbanan, stressen, min ungkarlslägenhet som behöver städas och så småningom även jobbet.

I övrigt idag så var det Isabelle (syster) och Alex (hennes pojkvän) som stod för middagen. Det blev en maffig stor morotssallad med honungsmarinerad fläskfilé. Det var lite i klass med maten jag kan tänka mig att äta på nyår. Direkt efter maten så tog vi åter igen fram spelet risk igen som jag motvilligt blev övertalad om att spela.


Efter 2 timmars spelande så gjorde jag mitt drag och förändrade spelläget på en omgång efter att ha förberett mig väl. Jag vann hela spelet och som varje härskare så hade jag en fin vit katt som assisterade mig i mitt spelande för att slå ut dom andra tre!

Det ska bli med blandade känslor jag lämnar landet och semestern på bortaplan imorgon. Skoj att kunna ha umgåtts med mina syskon utan större bråk i en hel vecka. Samtidigt skönt att få komma hem till sin egen kudde. Men det får bli imorgon. Nu ska jag lyssna klart på den här underbara låten och sen gå ner och kolla på film igen. Kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar