Facebook

2014-01-03

Vecka 33 - Dag 231

Haha.. efter 4 timmars sömn ringde så klockan och jag hade fått på SMS att min kompis också skulle simma.. så upp och hoppa! Mot simhallen på kungsholmen! 25 minuters simning följt av 10 minuters bastu var helt underbart! Men kände att jag hade lite ont om energi i kroppen eftersom att jag inte fått i mig någon frukost.

Så åkte jag hem igen och hamnade någon timme framför datorn innan jag vid klockan 10 beslöt mig för att ta en liten powernap. Det behöves då jag knappt kunde hålla mina ögon öppna. Jag tänkte det att jag kunde äta frukost efter powernapen i alla fall.

Klockan 14:30 vaknar jag.. 3 missade samtal.. 10 mejl.. 3 sms.. tur att jag satte telefonerna på ljudlöst innan jag somnade. Nästa träningspass hade jag bokat med en itrim kompis vid 15:30 så det var bara att dra på sig träningskläderna och ge sig iväg. Passet blev försenat till 16 så jag han förbi webhallen och kunde köpa nya och väl efterlängtade högtalare till datorn!

Så nu sitter jag här och har fått i mig både frukost och lunch.. klockan är 18:30 och jag har ingen aning om vad kvällen har att erbjuda. Jag ska i alla fall träffa Anton på söder om 45 minuter så då kan vad som helst hända! Helt slut i hela kroppen!

Idag har jag även beslutat mig för att börja registrera alla träningspass och alla steg på nätet. Jag har en sida jag rekommenderar om ni är fler som vill göra det! http://www.shapelink.com/ - helt gratis och där har jag registrerat min vikt och mina träningspass i omgångar under åren. Det fanns inte riktigt ett alternativ för Itrims cirkelpass när man skulle lägga till pass så jag valde typ aerobics 30 minuter istället, tror det motsvarar ungefär samma träningsmått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar