Facebook

2013-11-23

Vecka 28 - Dag 190

Idag har jag varit trött precis hela dagen. Jag är rätt övertygad om att jag har kört på hårt och har haft mycket att tänka på i flera  veckor och så nu när jag får koppla av så blir jag bara så trött. Samma gäller min bror som ligger däckad på soffan trots att det är fullt liv i vardagsrummet på grund av travet.

2000 steg har jag tagit idag så snart är det dags för dagens andra promenad för att komma upp i lite fler steg. Det var skönt att få komma ut och promenera tidigare idag. Det känns som att jag är en mycket mer aktiv människa som nästan inte mår riktigt bra av att bara sitta still. Samtidigt så behöver jag ge mig själv egen tid och bara ta det lugnt.

Ikväll väntar tv soffan framför programmet så mycket bättre på tv4. Jag tänkte äta en choklad bar till den, är så sötsugen så den kommer göra susen! Till middag idag blev det morötter, sallad och fläskfilé med brunsås. Underbart att få umgås så mycket med pappa och att få äta en middag tillsammans allihopa!

Nu en promenad i kylan och därefter tvkväll :) Imorgon är det hemresa igen! Tjing så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar