Facebook

2013-11-20

Vecka 27 - Dag 187

Idag var första gången på mycket mycket länge som jag undrade vad fan jag håller på med igen. Under flera hälsouppföljningar och gruppträffar jag har haft så har jag sagt att jag inte är personen som baserar mitt ätande på känslor, att jag alltså inte "känslo äter". Nu börjar jag tvivla på det med tanke på de senaste dagarna. Misstolka inte, jag har inte ens fått för mig att äta något skit.. men mentalt så vill jag gärna ha en ben and jerry glass eller en pringelstub! Nom nom!

Samtidigt så har jag aldrig tränat så mycket som jag gör nu. För att rensa tankarna så tränar jag, lite väl mycket tror jag. Idag var sjunde passet i rad (på fem dagar). Imorgon väntar två pass till. Jag har sagt att jag ska ner i 94 kilo på itrimvågen till på måndag, om jag så ska svälta på måndag så ska jag ner!!

Längtar verkligen till helgen! Jag och min bror ska åka bort till vår far och umgås lite! Skönt att släppa verkligheten något och bara göra annat! Dessutom får jag ta det lugnt från träningen fredag, lördag och söndag. Otroligt härligt det med!

Ikväll blev det som sagt ett benpass med Anton. Så nu när jag sitter här och skriver så har jag knappt någon känsla i benen kvar längre. Dessutom är huvudet rätt bortdomnat och trött efter en lång dag. Över 10000 steg i dag också, även det härligt att se.

Gud vad trött jag är, nu blir det till att gå och däcka i min underbara säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar