Facebook

2013-11-22

Vecka 27 - Dag 189

En kopp te har precis intagits. Det är kväll och jag och Gustaf (bror) är hos vår far i Gällaryd utanför Värnamo. Har kört bil de senaste 4 timmarna och är rätt trött just nu, ska bli skönt att få sova.

Idag så var det första dagen som jag glömde stegräknaren hemma och struntade i att gå tillbaka och hämta den. Jag har nog inte kommit upp i mina 8000 steg idag men jag är definitivt över 4000 i alla fall.

När jag vaknade idag så hade jag värk i benen så att det knappt gick att stå upp. Gått stelt precis hela dagen men det är skönt att jag slipper träna i helgen i alla fall. Jag har mest gått runt o gnällt hela dagen för min stackars träningsvärk.

Innan jag och Gustaf åkte från Stockholm så svängde jag förbi Itrim vid Brommaplan så att jag kunde införskaffa måltidsbarer så att det räcker hela helgen. Såg fint ut där inne och personalen var lika trevlig som på precis alla andra center. :)

Nu väntar en helg med far och bror. Innan vi kom fram till pappsen så svängde jag förbi och köpte frukost (müsli och yoghurt). Stod och illustrerade "varav sockerarter" under "kolhydrater" på produkterna för att få ett så lågt värde som möjligt. Svårt det där när man måste köpa produkter som man normalt sett inte är van vid att köpa, för att märket inte  finns här.

Sömn nästa! God natt vännerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar