Facebook

2013-11-17

Vecka 27 - Dag 184

Ibland imponerar till och med jag mig själv. Inatt kom jag hem vid 01:30 och slog på kvällens avsnitt av så mycket bättre på tv4 play. Det avsnittet var klart vid ca 03:00 och då lyckades jag somna. Klockan 06:00 vaknar jag första gången och inser att det är dags att somna om. Klockan 09:30 kliver jag upp och äter en snabb frukost för att sedan ge sig ner till däckförrådet i föreningen och hjälpa till med det. Det ska vara sista gången för hösten.

Därefter åter igen en dag med dubbla träningspass. Klockan 12:00 så begav jag mig mot itrim för att köra tre varv i cirkeln. Klockan 13:00 en kortare promenad till fitness 24/7 fridhemsplan där jag och Anton körde teknik. Sen handla mat och åka hem.

Nu har jag precis ätit, ska duscha och göra mig i ordning för den kommande kvällen. Klockan 16:30 väntar ett extra styrelsemöte till ca 19 tiden. Därefter åka ut till Kungens kurva och gå på bio. Fullt ös medvetslös den här helgen, men livet är bra underbart ändå!

Nytt rekord: 6 träningspass på en vecka! Har inte skett tidigare och det är bara till att gratulera, även om 4 av dessa skedde i helgen.


1 kommentar:

  1. Kul med träning, det är beroendeframkallande tror jag :)

    SvaraRadera