Facebook

2013-11-16

Vecka 27 - Dag 183

Då var det lördag igen. Lördag betyder att ännu en viktminskningsvecka har passerat och vi går nu in på vecka 27 på denna lååååånga resa. Efter 6 timmars sömn vaknade jag idag och kände att det var dags för att träna! Jag och Anton hade bestämt 12:00 vid fitness 24/7 vid fridhemsplan så jag begav mig till itrim till klockan 11:00 så skulle jag hinna med ett dubbelpass.

Väl vid itrim så körde jag full rulle. Foten var omlindad för att klara lite belastning och jag fick verkligen till ett bra pass med mycket flås. Jag vet att när jag pressar pulsen så får jag bättre kondition så det är superskönt att ha koll på detta med hjälp av deras pulsmätare som man ser på TV'n.

Efter passet så var det ett pass där det var dags att träna benen med Anton. Lika förvånad varje gång över att han kommer ihåg alla övningar som ska göras. Jag tycks alltid glömma bort det. Att träna styrka utan honom vore därför i princip rätt meningslöst.

Därefter en kort promenad till närmsta fik för att få i sig en sallad. Den var inge vidare bra så dit går vi nog inte igen. :P Stackars tjejen som jobbade själv i ett stort café dock..

Nu väntar en dusch efter en svettig förmiddag och därefter blir det lite budgetarbete i styrelsen inför morgondagens möte. Sen försöka sova en stund och därefter göra sig i ordning för kvällens teater.

Idag blir det full pott på poängen. Redan passerat 8000 steg och dessutom så har jag en 2:a på träning idag. Yaay! :)

Kärlek till er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar