Facebook

2013-11-14

Vecka 26 - Dag 181

För några veckor sen så hade vi en utmaning på Itrim där hela min grupp skulle träna ett visst antal träningspass på två veckor. Vi klarade utmaningen och vann en varsin itrim-reflex! Det är en sån där avlång som när man slår den mot något runt så rullar den ihop sig. Den har jag lekt med precis hela dagen.. som ett barn! Haha.. måste gömma undan den där innan jag blir som Gollum! :P


Dagens bloggämne är nyupptäckta ben. 

Sen jag började min resa har jag nämligen upptäckt lite nya ben.
  1. Nyckelbenet
  2. Revbenen
  3. Höftbenen

Först så upptäckte jag nyckelbenet. Det sitter ovanför bröstkorgen på höger och vänster sida om halsen. Det fanns inte där förr och växte dit först när jag hade gått ner ungefär 10-15 kilo. Därefter kom revbenen och det var efter ungefär 20-25 kilo som dom började dyka upp, speciellt när man ligger på rygg. När man väl har tappat 30-35 kilo så kom även höftbenen från ingenstans. Det är som två små kulor som sitter vid skärpet på varje sida.

Nu ser jag fram emot att fler ben ska växa fram när jag når ner i en 40-45 kilos viktnedgång. Men det kommer ta ungefär 2,5 månader innan jag är där. Ni får ha tålamod och ha gissningslekar så länge. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar