Facebook

2013-11-16

Vecka 26 - Dag 182

Haha.. efter fotbollen ikväll så försökte jag och Anton wingmanna P-man lite på krogen.. vi faila då det var korvfest på krogen! Vilket dåligt val. Så efter en lång och helt fantastisk dag så hamnade jag i Piotr på tunnelbanan tillsammans. Manlig kärlek ;)

Jag sitter framför datorn fastän jag borde sova.. känns igen lite vid det här laget. :) Fick bara ihop 7000 steg innan midnatt då stegräknaren slog om så det blir inte fullt godkänt för gårdagen. Däremot när jag vaknade imorrse och ställde mig på vågen så stod det 94,7. Det motsvarar ungefär 95,7 på itrimvågen. Så nu återstår 1,7 kg att gå ner på en och en halv vecka. Jag gör mitt bästa :)

Imorgon blir det uppstigning runt 10 tiden för jag ska träna med Anton klockan 12. På kvällen blir det teater med vännerna. Vi ska se Henrik Dorsin på dramaten!

God natt lyckliga och underbara värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar