Facebook

2013-11-13

Vecka 26 - Dag 180

Hurra!! 180 dagar.. det firade jag precis med en mandarin, nom nom!

Vilken dag det har varit då! Efter 6 timmars sömn tvingade jag upp mig själv ur sängen och på med träningskläderna. För andra gången blev det ett morgonpass på Itrim med start på kungsholmen redan klockan 07:00! Gud så mycket människor det var som tränade så tidigt, det kändes verkligen som att alla var riktigt trötta första varvet och sen så blev de flesta, och däribland även jag själv piggare på varv 2 och 3 när pulsen går upp.

Dessutom var jag på jobbet redan till klockan 08:00 så det passade perfekt att få träningen gjord innan. Orkar jag kliva upp tidigt fler gånger så blir det nog så, det var en bra start på dagen! Frukosten fick jag dock inta på jobbet vilket är en nackdel med att gå upp så tidigt. Dels att träna och dels att vara hungrig och inte ha någon energi i kroppen efter träningen. Jag borde ha tagit med mig ett äpple hemifrån men det glömde jag.

Ikväll har jag suttit och väntat på att klockan ska slå 20:00 så att jag kan få tvätta lite kläder inför helgens äventyr. Nu är klockan 21:50 och jag är bara så supertrött, men även supernöjd över att jag har nått upp till alla dagens mål. Det var länge sen jag hade full pott på målen.

Som många kanske har märkt så är det girafftider på Facebook. Om man svarar fel på en gåta så måste man bli giraff i tre dagar på sin profilbild. Vilken giraff man faktiskt väljer är lite upp till en själv. Idag föll även syrran för grupptrycket och svarade fel på gåtan och vips så förvandlades även hon till giraff. Jag rekommenderade Itrim för hennes giraff. :P

Sov gott nu mina kämpande kompisar!

1 kommentar:

  1. Haha jag är fortfarande bara musklig ser bara ut som jag är tjock! NEJ jag lever inte i förnekelse inte alls!

    SvaraRadera