Facebook

2013-11-12

Vecka 26 - Dag 179

Ikväll jobbade jag sent. Jag och Piotr hade bestämt att vi skulle dra och simma efter jobbet. Som vi vet vid det här laget så är det alltid bäst att simma sena kvällar för det är minst folk på stor yta då. Klockan slog 18:30 och det var dags att lämna jobbet. Piotr informerar då att han har tappat sin plånbok så det blir ingen simning för hans del idag. Dock så tog vi en kort promenad och slutade i soffan hemma hos honom istället. Vilken vändning, dålig sådan! :)

Så istället ska jag försöka ta mig upp tidigt imorgon bitti för att köra morgonpass för andra gången under min tid på Itrim. Det verkar heller inte lovande med tanke på vad klockan har slagit nu när jag skriver det här.

Ikväll har jag dessutom hunnit med att svänga förbi styrelselokalen och jobbat lite med vårt kodsystem igen. Vi håller på att säkra upp genom att byta ut nycklar mot pluppar för att det är en större säkerhetsrisk om en nyckel kommer på vift.

Idag har jag i alla fall uppnått mina steg, mina måltider, porttionsstorlekar med mera så nu vill jag verkligen nå mina mål!! Ska satsa stenhårt på 94kg till nästa invägning!

Nu läggdags om jag ska komma upp imorgon! Puss o kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar