Facebook

2013-11-10

Vecka 26 - Dag 177

Söndag. Gick upp i tid och fick i mig lite snabb frukost, naturell yoghurt med naturell müsli. Vid 10:00 var det åter dags att bege sig ner till däckförrådet och öppna upp för däckbyte. Det är nog det mest aktiva jag har gjort på hela dagen. Både skönt och tröttsamt att ha en så här lugn helg. Jag tycker att jag borde ha fått mer gjort i lägenheten med tanke på antalet timmar jag ändå spenderat inomhus i helgen.

Idag kom jag till insikt att höja värmen på elementet i sovrummet. En bidragande orsak till att jag är och har varit förkyld tror jag beror på att elementet inte varit tillräckligt varmt. Idag är det komiskt nog fjärde dagen i rad som jag väger exakt 95,6 kg på vågen när jag kliver upp. Hur vågen gör för att hamna exakt där vet jag inte, den kanske har fastnat?

Imorgon spelar skada och förkylning inte längre någon roll. Imorgon börjar träning, rutiner och målbilder som vanligt igen. Jag känner mig tillräckligt frisk och hel för att klara av det. Planen är att köra tre varv i cirkeln efter morgondagens gruppträff. Sen har jag lite planer på att simma i veckan också. Fyra pass ska jag upp i, det gäller att komma igång tidigt om man ska nå alla mål hela veckan.

Funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Är riktigt seg och det vore skönt om veckan kunde  börja med en god natts sömn och en tidig arbetsdag. Men det där med att gå och lägga sig varierar ju varje dag, så det återstår att se.

Jag kom i alla fall ihåg att gratulera min älskade far på hans egna dag! Ska bli skönt att träffa honom om en och en halv vecka. Jag trodde först att det skulle vara den kommande helgen men jag måste ha sett eller tänkt helt tokigt. Näst nästa helg hyr jag och min bror en bil och åker söderut tillsammans. Det ser jag fram emot!

Nu åter till mer vilande och underbar musik. Livet går vidare! Mot 82,8 kg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar