Facebook

2013-11-09

Vecka 26 - Dag 176

Idag är nog en av de absolut lataste dagarna på hela viktnedgångsperioden! Varför? Till och börja med så klev jag upp ur sängen först vid 14:30. 
  • Hade jag någon frukost hemma? - nej.
  • Var jag hungrig? - JA! 
  • Gick jag och handlade direkt när jag vaknade? - nej.
  • Höll jag på att försvinna bort på grund av energibrist? - ja! 
Till slut så fick jag i mig en måltidsersättning i form av en färdigblandad vaniljshake. Dom är rätt så goda men brukar knappast mätta. Den fick jag i mig runt 16 tiden. Sen lyckades jag ta mig iväg till affären, idag kände jag för att laga mat hemma. Korvstroganoff stod på agendan, nom nom!

I affären svamlade jag omkring. Tror jag gick tre eller fyra varv i butiken innan jag till slut hade allt jag behöver. Lätt att glömma grönsakerna, men fick ihop lite paprika, några morötter och lite färdigblandad sallad typ.

Väl hemma så blev det till att laga mat. Det gick riktigt smidigt och dessutom blev det båda snyggt och gott! Vansinnigt mycket sallad och mat men jag åt upp precis allt. Det blir nog den enda riktiga måltiden jag äter idag. I övrigt så kanske det blir någon måltidsbar och en frukt nu till kvällen. Om några minuter börjar programmet "så mycket bättre" på tv4 som jag ska se. Då skulle det passa perfekt med en mandarin till. Nom nom! :)

Idag gjorde jag om bloggens utseende. Tyckte den förra buggade lite för mycket och var lite för avancerad. Jag använder själv firefox som webbläsare och när inte ens den hänger med i svängarna så kan jag tänka mig att vissa läsare har fått problem att följa bloggen om inte annat. Hoppas den nya, enklare bloggens utseende går hem!

Mot soffan!

3 kommentarer:

  1. Gilla knappen försvann, nu har jag +1 den.:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan dela istället. Då syns det bättre på Facebook. Jag känner mig nöjdare med den här lösningen :) Ännu roligare var att de mest lästa inläggen syns till höger. :)

      Radera
    2. Ja den här lösningen var en klar förbättring, samt att man kan se antal besökare. Gillar den

      Radera