Facebook

2013-11-09

Vecka 25 - Dag 175

När jag klev av tunnelbanan i Kista ikväll så var klockan runt midnatt. Jag såg fram emot att få komma hem till sängen och sova. Men en kompis behövde hjälp med sina IP inställningar och sånt kan ta tid om det inte fungerar som det ska. Nu är klockan 02:30 och jag är så sjukt trött.

Idag har varit en ansträngande dag. Tufft möte mitt på dagen och på eftermiddagen var det dags att införskaffa fika till alla kollegor. Väl på ICA Supermarket så såg jag lite Itrim reklam på pinnen vid kassan.. haha.. dom är verkligen överallt nu.

På kvällen så gick jag och Piotr till café och åt cesarsallad. Jag åt måltidsersättning till lunch idag för att få möjlighet att äta en middag på fredagskvällen. Efter det så tog vi oss till nästa café vid hötorget för att koppla av. Båda kände att det behövdes efter den här veckan.

Ikväll så var det då biodags igen. Jag saknar verkligen dom där piopopcornen jag aldrig får äta. Nu är det bråttom i mål så att jag kan få börja unna mig saker. 175 dagar utan något gott alls tar på hälsan! ;)

Idag har jag kommit upp i 10000 steg vilket är riktigt bra. Mycket på grund av att vi efter bion promenerade från medborgarplatsen till gamla stan, det gav en hel del.

Nu somnar jag straxt, jag har säkert missat massor att kunna skriva om idag men det är en dag imorgon också. Imorgon får dagen börja med en promenad till konsum o köpa Yoghurt i sedvanlig ordning :) Dålig framförhållning numera! Måste skärpa till mig på den fronten.

God natt kära läsare! :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar