Facebook

2013-11-04

Vecka 25 - Dag 171

Den här dagen började med att vakna upp klockan 05 inatt. Mådde rent av skit och hade känsla av en feberfrossig förkylning. Klockan ringde 06:30 men mådde inte bättre då. Sov några timmar till bara för att se om jag skulle ta mig till jobbet över huvud taget idag. 09:30 kände jag mig så pass bra att jag tog mig upp ur sängen.

Ny stol :)
Runt 13 hade jag jobbat några timmar och började må mycket bättre. Jag tror morgonens upplevelse beror på att jag körde ett 90 minuters träningspass igår när jag skulle ta det lugn. Visst var det ett teknik-pass men det var ansträngande ändå. Den här veckan måste jag lyssna på kroppen tills jag är återställd! Foten måste läka och förkylningen måste släppa innan jag får träna. Suger verkligen, saknar en löprunda enormt mycket, saknar också att köra armar.. saknar ett pass på Itrim där jag får se min puls o kommer upp i flås.

Dagens stora upptäckt gjorde jag när jag bytte kontorsstol från den stora maffiga jag haft i flera år till en lite mindre stol. Min rygg har gjort ont i den stora stolen den senaste månaden men nu känns faktiskt den här lite mindre stolen mycket bekvämare! Så var det såklart inte förr.

Ikväll var det styrelsearbete från 18-23.. långt möte med många uppgifter att ta med sig och som ska vara klart till nästa månadsmöte. Ska försöka beta av det så snart som möjligt så att man kan koppla bort det en stund. Bara det att vissa av uppgifterna kommer ta enormt lång tid att ordna, kommer få lägga dagar på det.

Nu väntar lite sömn innan jag ska vara på jobbet vid 08 imorgon. Fullt ös medvetslös som vanligt! Tur att man har fysiken att orka med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar