Facebook

2013-11-03

Vecka 25 - Dag 169

Idag har det officiellt gått ett halvår sen jag började. Ett nytt kvartal påbörjas med nya rutiner och en sista kämpaglöd för att nå i mål!

Eftersom att jag spenderade gårdagen på dansgolvet så vaknade jag med att stegräknaren hade nått upp i 10000 steg redan. Vilken lyx, vakna och har hela jobbet gjort! Problemet var att just att jag vaknade vid 13 tiden och inte hade så mycket frukost hemma. Kom iväg och handlade först vid 15 så det där med regelbundet ätande sket sig direkt!

Vid 18 tiden mötte jag upp Anton med vänner för att äta "lunch". Det blev thailänskt.. tyvärr så gick det inte riktigt att hitta en bra kompromiss för maten så det blev två förrätter. En kycklingsallad och en biffsallad. Sen vet jag inte om jag kan kalla det för sallad för det var biff med ett blad.. nej.. den där restaurangen får inte godkänt!

Sedan lämnade Daniel och Linda (vännerna) och jag och Anton gjorde i ordning en öppen brasa och började lyssna på musik. Vi hade bestämt oss för utgång ikväll med! Stackars min ömma fot! Foten har varit öm hela dagen efter gårdagens dansande, framförallt i hälen. Men tog av mig bandaget och då kändes det lite bättre. Sen så tog vi oss ut och njöt av Stockholms nattliv och av att dricka mineralvatten.

Jag skulle ta det lugnt ikväll med tanke på smärtorna.. men musiken var så bra så det var bara till att hoppa runt och studsa. Woop woop! Vi gick ut på ett ställe som heter "ett ställe" på söder :) Det var faktiskt riktigt bra, förvånansvärt bra ställe. Kommer nog gå dit igen. Det var framförallt skönt att det var 23 års åldersgräns så att man slipper springa omkring och vara rädd för minderåriga! Jag är absolut världssämst på att de vilken ålder alla söta flickor är i så åldersgränser är bra!

Nu tänkte jag fånga upp kvällens avsnitt av så mycket bättre på tv4 play innan det till slut är läggdags. Lagom hungrig är jag också, kanske ska koka lite te vatten för att vara snäll mot magen.

Imorgon väntar träning med Anton på söder, vi ska fokusera på teknik och jag ska fokusera på att inte misshandla min fot. Jag saknar dock konditionsträningen! Eventuellt tar jag ett sim-pass efter vårt pass för att köra lite kondition. Har inte bestämt mig än.

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar