Facebook

2013-11-02

Vecka 24 - Dag 168

Nyss hemkommen efter en lång dag på jobbet och en hel natt i Stockholms uteliv. Klockan är straxt efter 04 på morgonen och jag har inte ätit något sedan jag tog min sista måltidsbar vid 19 tiden. Snacka om hungrig. Dålig framförhållning ledde också till att jag måste upp och handla frukost imorgon.. segt!

Det som också är dumt är att dansa med en stukad fot. Det känner jag av nu om inte annat. Visst, det var kul och så men frågan är om det var värt det. Nu ska jag smörja in fossingen och sen sova massor av timmar. Jag klarar knappt av att hålla ögonen öppna nu!

Att gå ut på krogen och vara nykter börjar bli tråkigt. Det är säkert den 7:e rundan jag är ute på och håller mig nykter. Man får ett annat perspektiv på utelivet. Jobbigast är ändå när man ska röra sig hem och allt tar mer än dubbelt så lång tid och dessutom är alla dräggiga och fulla.

Mot nya äventyr imorgon! Tjing så länge!

Jag med halsband ikväll:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar