Facebook

2013-10-31

Vecka 24 - Dag 167

Släckt ner hela lägenheten, tagit av bandaget från foten och gjort mig redo för att somna in. När en tanke plötsligt dyker upp i mitt huvud! DU HAR GLÖMT BORT ATT BLOGGA!! Så nu sitter jag här och försöker skriva ihop något snabbt så att jag kan ta mig tillbaka till min sköna, varma och underbara säng!

Idag tränade jag med Anton och eftersom att min fot är trasig så fick det bli främst armar som gällde. Vi körde olika typer av armövningar och vikter för att jag skulle bli starkare och jag klarade vid ett tillfälle av att lyfta 10 kg med vardera arm.. något som jag inte lyckats med tidigare.. Det bör nämnas att jag är rätt svag i mina armar.

Tyvärr har jag åkt på förkylning jag också. Rethosta och jobbigt i halsen är inte vad jag behöver just nu. En viss feberkänsla har även en dykt upp till och från under dagen, jag hoppas att det går över snart för jag behöver vara pigg och alert!

När jag kom hem ikväll så hade alla byggställningar som stått runt huset de senaste månaderna rivits ner och det såg mer eller mindre ut som en krigszon! Otroligt skönt att ställningarna är borta för då kan man dra upp persiennerna igen och se ut utan att någon byggjobbare står o kollar på en när man flamsar omkring spritt språngande naken i lägenheten! Det blev riktigt fint på fasaden i alla fall, så dom har ju verkligen lyckats!

Imorgon är det tidig uppstigning och sen tid att gå och lägga sig. Så det gäller att planera måltiderna ordentligt!

Nu så.. äntligen.. sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar