Facebook

2013-11-05

Vecka 25 - Dag 172

Nu äntligen börjar allt bli lite bättre. Förkylning och hals, bättre. Foten, visst den känns när jag står upp för länge.. men bättre överlag.

Gissa om det var jobbigt att gå upp nu på morgonen, hade ingen större lust för fem öre. Men eftersom att jag skulle ha ett möte klockan 08 så var det bara till att krypa upp ur sängen och ut till duschen och lägga sig avlång och invänta det iskalla vattnet.

Men det tog inte lång tid innan det var lunch! Idag så fick jag sällskap av en kollega som tog sushi och jag valde pannbiff med massor av gröna saker! Nom nom nom! Och som vanligt missbrukar jag ananas, det är ju bara så gott!! Förlåt till alla er som går på VLCD / LCD o tvingas läsa detta!

Ikväll så kände jag för att gå och lägga mig relativt tidigt.. blev det så.. nääää. :) Jag jobbade lite med däckförrådet och blev alldeles svart om händerna. Lite skit har aldrig skadat som man säger.

Nu har jag hoppat fram o tillbaka mellan den här texten o internetsurfandet större delen av kvällen. Dags att trycka på publicera och ta sig i säng. Natt natt mina vänner!

3 kommentarer:

  1. mm annanas <3<3 du ska inte äta pannbiff det innehåller mjölk, bara så du vet, sen vet jag inte va din coach säger om ströbröd ;) Godnatt bror <3

    SvaraRadera
  2. däckförådet ? jobbar du på verksta nu med / samma <3 hihi

    SvaraRadera
  3. Ströbröd?

    Däckförrådet har med föreningen att göra. Dom boende förvarar sina däck i källaren som vi låser upp två gånger per år typ..

    SvaraRadera