Facebook

2013-11-18

Vecka 27 - Dag 185

Även idag blev det ett träningspass. Att sätta upp ett mål på 4 pass i veckan är tuffare än vad jag trodde med ett i övrigt hektiskt schema. Men jag får vara glad över att det bara är så hektiskt under viktnedgången. Samtidigt tycks jag ha så bråttom att gå ner i vikt ibland. Det är ett viktnedgångs år och då kanske det borde ta ett år också. Ibland känner jag bara att oavsett hur rätt jag äter och hur mycket jag tränar så håller jag inte den nedgångsbana som är tänkt för vikten.

Men en dag i taget. Att ha satt upp ett mål på att gå ner totalt 50 kilo är såklart en utmaning. Jag ser fram emot den dagen då jag är nöjd med min resa och när jag har nått i mål. Idag fick jag se en bild från den 25 april i år när jag var på konferens. Det var ca 3 veckor innan itrim och nu i efterhand är jag bara så enormt glad över att jag äntligen tog tag i det. Sen att livet har förändrats och att mer tid prioriteras på träning och kost är en annan femma.

Idag tog jag dessutom på mig min väktaruniform för att jobbet jag skulle göra lite krävde det. Uniformen var som ett cirkustält.. det gick inte att ha på sig. Så det var bara till att gå och byta ut den.

Ikväll ska jag sova tidigt. Jag behöver verkligen vila ut då jag är mentalt slut i huvudet efter den senaste tiden. Så kan det vara ibland också, men höstmörkret hjälper i alla fall till så att man somnar lättare. Frågan är bara om jag ska ta av mig jackan innan jag somnar även om den är himla mysig. :)

God natt på er! Imorgon väntar badminton igen! Fullt ös medvetslös!

1 kommentar:

  1. Bild på dig i gamla kläder hade varit kul! dock måste ju någon stå bakom kameran då med gör det nästa gång har en vän hemma! Ta på dig gamla favo byxor o tröjja :D / Syster <3

    SvaraRadera